Fyzioterapeutická péče o ženy, maminky po porodu a těhotné ženy

Zkušená fyzioterapeuta Kristýna Jonáková ve své práci využívá specifické metody a postupy léčby volené cíleně ze široké škály metodik s ohledem na individuální potřeby pacientů.

Nabídka fyzioterapeutických individuálních služeb:

• Řešení problémů s bolestmi zad a kloubů
    • V těhotenství nebo po porodu se objevily bolesti, které jste předtím neznala? Nebo se bolesti zad, na které jste byla zvyklá ještě zhoršily? Mate pocit, že se casem zase ztratí, ale ono se tak neděje? Rádi Vám s bolestmi pomůžeme.
  • Rehabilitace a prekoncepční cvičení při neplodnosti
    • Pokoušíte se otěhotnět a chcete si být jista, že je jste na to tělesně připravena? Pokoušíte se otěhotnět už nějakou dobu, dle lékařů jste zdravá, ale přesto se ne a ne povést? Zvažujete už umělé oplodnění nebo se opakovaně nedaří ani s asistencí lékařů? Vaše tělo zřejmě není na početí připravené, přijďte se informovat, co je ještě ve Vašich silách pro otěhotnění podniknout.
  • Poporodní rehabilitace (léčba poporodní diastázy)
    • Trápí Vás po porodu bolesti, které jste nikdy předtím nemela? Nezavinula se Vám děloha, nebo Vám oznámili, že mate rozestup břišních svalu a doporučili rehabilitaci? Nebo si jen nevíte rady a cítíte se ve vlastním tele zvláštně i pár let po porodu? Třeba si jen Vaše vnímaní těla s tělem po celém procesu těhotenství a porodu úplně nerozumí. S prostředníkem bude komunikace snazší.
  • Cvičení pro posílení pánevního dna
    • Při pokusech o otěhotnění se nedaří miminko donosit do porodu? Po porodu se cítíte v ženských partiích cize/zranitelně/volně oproti pevnosti a jistotě, která byla přítomna před otěhotněním a porodem? Snažíte se doma nebo ve fitness zpevnit poporodní bříško, ale stále se nedaří? Jako kdyby nějaká část skládanky chyběla a unikala Vám – přijďte a zkusíme ji společně objevit.
  • Léčba inkontinence/samovolného úniku moči
    • Trápí Vás strach, že se při větším smíchu to prostě neudržíte? Lhostejno věk, počet dětí nebo životní zátěže, každou z nás to přechodně nebo na delší dobu může potkat a není to zrovna téma k hovoru nad kávou – kde vzít informace a poradit se? Všechno si vysvětlíme a doufám, že už nebude nutné stresovat se dále.
  • individuální terapie pro maminky
    • Metoda Ludmily Mojžíšové, péče o jizvu po císařském řezu, centraci kyčelních kloubů dle Dorna a mnohé další techniky fyzioterapie, které tělu opět pomohou nastolit potřebnou rovnováhu, o kterou jste v průběhu těhotenství a porodu přišla.
  • Skupinové cvičení maminek po porodu (pod vedením fyzioterapeutky) (miminka a děti jsou vítané)
    • zaměření na znovuzískání kondice, na oslabené partie po těhotenství a porodu, zpevnění pánevního dna
    • Každé pondělí od 10h

Další služby pro maminky a ženy v našem centru:

• Masáže pro těhotné
  • Cvičení pro ženy: PilaCore (cvičení pro ženy po šestinedělí až do 99 let) – více pod skupinová cvičení
  • Cvičení pro těhotné (Více pod skupinová cvičení)

Ceník:

• Individuální fyzioterapie – 600,-/h