Fyzioterapie a rehabilitace

Fyzioterapie a rehabilitace jsou základními kameny našeho centra. Svěřte se do péče našich zkušených fyzioterapeutů, kteří Vám pomohou s problémy Vašeho pohybového aparátu. Ať již řešíte poúrazové potíže, pooperační návrat k běžnému životu, či jsou Vaše důvody preventivní, jsme tu pro Vás. Našim klientům poskytujeme širokou škálu účinných profesionálních metod. Individuální přístup je pro nás samozřejmostí. Naším cílem je odfouknout Vaši bolest jako chmýří z pampelišky.

Rehabilitace

Díky léčebné rehabilitaci Vám naši odborníci pomohou navrátit se k aktivnímu životu, pokud jste z něj byli vyřazeni z důvodu nemoci či úrazu. Poskytujeme, samozřejmě, také rehabilitace preventivní.

Fyzioterapie

Fyzioterapie se komplexně zabývá pohybovým systémem a orgánovými systémy s ním souvisejícími. Jejím (naším) cílem je, aby Váš pohybový aparát fungoval správně a bez bolesti.  K tomu naši zkušení fyzioterapeuti využívají obecně uznávané odborné metody a techniky.

Před návštěvou první skupinové hodiny SM systémy je vhodná konzultace ohledně pohybových návyků při cvičení. Doporučujeme zvolit individuální fyzioterapii nebo invdividuální hodinu cvičení SM systémů a následně se připojit ke skupině.

Fyzikální terapie

Tato terapie probíhá pomocí speciálních přístrojů. Jejich léčebné účinky jsou přírodní (voda, klimatické podmínky) či fyzikální (elektrický proud, ultrazvuk, elektromagnetické záření). Více o našich přístrojích se dozvíte zde (odkaz na přístroje).

Tejpování

Tejpování je další z námi nabízených metod, která Vám přinese úlevu od bolesti, podpoří regeneraci svalů a pomáhá předcházet zranění. Provádí se pomocí tzv. tejpovacích pásek.

Neurorehabilitace

Prostřednictvím neurorehabilitace pomáháme našim klientům zotavit se po poranění nervové soustavy či minimalizovat a kompenzovat změny v její funkci, které mohou plynout z neurologických poruch (např. roztroušená skleróza, Parkynsonův syndrom aj.).

Viscerální rehabilitace, diagnostika a léčba viscerovertebrálních vztahů

Tuto fyzioterapeutickou službu poskytujeme k léčbě funkčních poruch trávicího traktu, jako jsou např. gastroezofageální reflux, dráždivý tračník, zácpy, dysfunkce svěračů, inkontinence apod. Jde o ošetření vnitřních orgánů pomocí vnější jemné manuální terapie.

Rehabilitace vnitřních orgánů má význam pro léčbu funkčních změn v pohybovém aparátu.

Sportovní fyzioterapie

Pomůžeme Vám s následky sportovních úrazů i běžné jednostranné zátěže při sportu, aby byl Váš pohybový aparát ve zdravé rovnováze a fungoval bez bolestí. Mnoho našich klientů této služby využívá pravidelně také jako prevenci.

Zdravotní cvičení

Tato cvičení jsou u nás pořádána skupinově pod vedením fyzioterapeutů a zkušených lektorů. V naší nabídce naleznete cvičení pro rozvoj koordinace a síly, pro zdravá záda, pro seniory, pro těhotné či pro maminky s dětmi. Konají se pravidelně. Více k popisu jednotlivých lekcí naleznete pod Skupinová cvičení a dny konání naleznet v rozvrhu.

Naše pojetí péče o ženy zahrnuje rehabilitace a prekoncepční cvičení při neplodnosti, poporodní rehabilitace (léčbu diastázy), cvičení pro posílení pánevního dna, léčbu inkontinence či individuální terapie pro maminky.

Naše přístroje

Super Inductiv System (SIS)

Využívá léčebných účinků elektromagnetické energie. SIS doporučujeme všem pacientům, kteří potřebují ulevit od bolestí kloubního a svalového systému nebo potřebují posílit oslabené svaly po operaci. Terapie trvá 10 - 20 minut. Doporučujeme 5 – 10 sezení plánovaných dvakrát či třikrát týdně. Úleva je citelná již po první terapii a nemusíte se obávat žádných nepříznivých vedlejších účinků.

TR-Therapy Elite

Během tohoto ošetření se zvyšuje pomocí elektromagnetického vlnění teplota tkáně na požadovaném místě. Dochází tak k okamžité úlevě od bolesti, ke zmírnění svalového napětí, otoků a k podpoře regenerace a rychlosti hojení. Terapie má protizánětlivé a analgetické účinky a dále tělu napomáhá absorbovat toxiny. Nejčastější indikace jsou: lokální svalové křeče, spoušťové body, bolesti svalů, záněty šlach a svalů, poúrazové stavy, distorze, otoky, bolesti krční a bederní páteře.

Rázová vlna

Tato metoda pro Vás může být přínosem jako neinvazivní alternativa chirurgických zákroků. Jedná se o akustickou vlnu, která přenáší vysokou energii do bolestivých míst Vaší svalové i kosterní soustavy. Napomáhá urychlovat hojení, obnovovat pohyblivost, snižuje svalové pnutí a zvyšuje produkci kolagenu. Rázovou vlnou se efektivně léčí časté problémy, jako jsou např. chronické záněty, tenisový loket či patní ostruhy.

Ultrazvuk

Tento přístroj funguje na principu mechanického vlnění, které prostupuje měkkými tkáněmi až do hloubky, mění se na tepelnou energii a způsobuje tzv. mikromasáž. Mezi jeho hlavní léčebné účinky patří tlumení bolesti, zlepšení prokrvení tkání, stimulace svalového napětí, redukce otoků a výronů a zlepšení metabolismu.

Elektroléčba

Elektroléčba je metoda fyzikální terapie, při které se modulovaný elektrický proud přivádí do organismu pomocí elektrod přes pokožku. Tato terapie se využívá především k léčbě bolesti a zánětu svalů, kloubů a páteře. Hlavní léčebné účinky elektroléčby zahrnují redukci otoků, zlepšení prokrvení, snížení bolesti a pomoci při hojení zánětů vazů a šlach. Elektroléčba také poskytuje svalovou stimulaci při oslabených svalech, což může být užitečné při rehabilitaci po úrazech nebo operacích. Díky svému bezbolestnému a neinvazivnímu charakteru se elektroléčba stává stále populárnější volbou pro mnoho lidí, kteří hledají účinné a bezpečné řešení svých zdravotních problémů.

Kombinovaná terapie

Jde o spojení terapeutického ultrazvuku a elektroterapie, kde ultrazvuková hlavice nahrazuje jednu elektrodu. Můžete tak využít blahodárných účinků obou léčebných metod zároveň. Tímto způsobem například pomáháme zmírnit či odstranit povrchové i hluboko uložené spoušťové body, tzv. trigger pointy. Tyto body jsou tvořeny několika svalovými vlákny, v nichž je zvýšené napětí, které vyvolává bolest nejen v místě svého výskytu, ale i v místech vzdálených či přenesených.

Termoterapie

Termoterapie je léčebná procedura, která pomocí lokální aplikace tepla zlepšuje prokrvení tkáně, dále uvolňuje svaly a napomáhá jejich regeneraci. U nás se tato procedura provádí skrze rašelinové nosiče tepla, neboť rašelina má výborné akumulační vlastnosti. Je to další z možných způsobů, jímž Vám můžeme pomoci od bolesti.

Maloobchodní prodej rehabilitačních pomůcek

V našem centru je možné zakoupit vybrané rehabilitační pomůcky, s jejichž výběrem a způsobem použití Vám rádi poradíme.

Ceník Fyzioterapie a rehabilitace

Doba trvání Cena
Fyzioterapie/rehabilitace (kineziologický rozbor) první vyšetření (60 min.) 900,-Kč
Fyzioterapie/Rehabiltace léčba (60 min.) 900,-Kč
Fyzioterapie (10 lekcí) (10 x 60 min.) 8000,-Kč
Elektroléčba/Kombinovaná elektroléčba (15 min.) 100,-/200,-Kč
Kineziotaping (10- 20 min.) 200,-Kč + 2,- Kč/cm pásky
Fyzioterapie s přístroji (TR-Therapy, Rázová vlna, SIS) (60 min.) 1100,- Kč
Super Inductive System terapie (SIS) (10 – 20 min.) 350,- Kč
Super Inductive System terapie (SIS) dvou míst najednou (2x 10 – 20 min.) 500,- Kč
SIS (6 nebo 10 vstupů) (6x nebo 10x terapie) 2000,-/3000,- Kč
Elektroléčba (6 nebo 10 vstupů) (6x nebo 10x 15 min.) 500,-/800,- Kč
Zdravotní cvičení (55 min.) 150,- Kč / hodina
Fyzioterapie (30 min.) 500,- Kč

Pozn.: V případě, že jsou elektroléčba a ultrazvuk aplikovány v rámci individuální fyzioterapie, nebude poplatek za ně účtován.
V současné době nespolupracujeme s žádnou zdravotní pojišťovnou.